Tittar på bloggportalen

De flesta inlägg kommer i från alla nyheter. Fast jag vill läsa blogginlägg. Fast det är väl en sökmotor för att finna blogginlägg som jag är intresserad ut av. Har några bloggar på bloggportalen.  Fast det är bara två eller tre som jag skriver i varje dag, Först min nykter-hetsblogg.  Sedan skriver jag varje dag på min vi 5 blogg där jag svarar på dagens vi 5 frågor i från papperstidningen Aftonbladet. Sedan har jag också en som jag brukar lägga upp förra årets tidningar i.

Sedan har jag flera andra bloggar som jag inte är så aktiv i så som en hjärnskadeblogg.

Kommentera

